Datu aizsardzības politika

Ievads

Šīs personas datu aizsardzības politikas (turpmāk – Politika) mērķis ir sniegt fiziskajai personai – datu subjektam – informāciju par personas datu apstrādes nolūku, apjomu, aizsardzību un apstrādes termiņu datu iegūšanas laikā un apstrādājot datu subjekta personas datus.

Dati, ko mēs apstrādājam, ir atkarīgi no jūsu izmantotajiem pakalpojumiem. Mēs arī lūdzam sniegt datus, kad jūs ar mums sazināties tiešsaistē, sūtāt e-pasta vēstules vai zvanāt mums.

Pārzinis, klientu datu apstrādi veicam tikai minimālajā nepieciešamajā apmērā, un tas, kādu informāciju jūs mums nododat, ir jūsu ziņā. Jūsu personas dati netiks glabāti ilgāk, nekā tas ir nepieciešams attiecīgās apstrādes darbības mērķim.

Mēs izmantojam jūsu datus, lai jums sniegtu nepieciešamos produktus un pakalpojumus, kā arī lai nodrošinātu to ērtu lietošanu. Tāpat mēs datus izmantojam, lai pilnveidotu savu produktu un pakalpojumu kvalitāti, veicot klientu aptaujas un piedāvājot tieši jums piemērotus pakalpojumus. Jūsu mums uzticētie personas dati ļauj jūs apkalpot, ņemot vērā jūsu vēlmes, kā arī sniegt individuāli pielāgotu atbalstu un konsultācijas. Jūs arī varat izvēlēties, vai šādu klienta pieredzi vēlaties.

Pārzinis un tā kontaktinformācija:

  • Personas datu apstrādes pārzinis ir Biedrība „Sporta klubs Sharky”, oficialais pārstāvis PFS (Pro Futuro Sports) agentūras Latvijā (turpmāk – Pārzinis), vienotās reģistrācijas Nr. 40008263896, juridiskā adrese Babīte,Dzilnuciems, Kungu iela 16, LV- 2107.
  • Pārziņa kontaktinformācija ar personas datu apstrādi saistītajos jautājumos ir: pfsinfo.latvia@gmail.com, tālr. +37129797815. Izmantojot šo kontaktinformāciju vai vēršoties pie Pārziņa tā faktiskajā adresē Babīte,Dzilnuciems, Kungu iela 16, LV- 2107, var uzdot jautājumu par personas datu apstrādi.

Politikas piemērošanas sfēra:

  • Personas dati ir jebkura informācija, ko iespējams saistīt ar noteiktu personu. Tie var būt identifikācijas dati, piemēram, jūsu vārds, uzvārds, kontaktinformācija, vai arī kartes norēķinu informācija, līguma noslēgšana vai konsultēšanās ar mūsu speciālistiem.
  • Politiku piemēro privātuma un personas datu aizsardzības nodrošināšanai attiecībā uz:
    • fiziskajām personām – klientiem to likumiskajiem pārstāvjiem (tajā skaitā, potenciālajiem, bijušajiem un esošajiem), kā arī trešajām personām, kuras saistībā ar pakalpojumu sniegšanu fiziskai personai saņem vai nodod Pārzinim jebkādu informāciju (tajā skaitā, kontaktpersonas, maksātāji u.c.);
    • Pārziņa uzturēto interneta mājaslapu un mobilo lietotņu apmeklētājiem (turpmāk visi šajā punktā minētie kopā – Klienti).
  • Pārzinis rūpējas par Klientu privātumu un personas datu aizsardzību, ievēro Klientu tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (turpmāk – Regula) un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.
  • Politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Klients sniedz personas datus (Pārziņa interneta mājaslapā, mobilajās lietotnēs, papīra formātā vai telefoniski) un kādās Pārziņa sistēmās vai papīra formā tie tiek apstrādāti.
  • Attiecībā uz specifiskiem datu apstrādes veidiem (piemēram, sīkdatņu apstrādi u.c.), vidi, nolūkiem var tikt noteikti papildu, specifiski noteikumi, par ko Klients tiek informēts brīdī, kad viņš sniedz attiecīgus datus Pārzinim.

Pārzinis apstrādā personas datus šādiem nolūkiem:

  • pakalpojumu sniegšanai:
    • Klienta identificēšanai;
    • līguma sagatavošanai un noslēgšanai;
    • pakalpojumu (līguma saistību) izpildei;
    • pakalpojumu uzlabošanai un attīstībai;
    • pakalpojumu reklamēšanai un izplatīšanai jeb komerciāliem nolūkiem;
    • Klientu apkalpošanai;
    • iebildumu izskatīšanai un apstrādei;
    • Klientu noturēšanai, lojalitātes celšanai, apmierinātības mērījumiem;
    • norēķinu administrēšanai;
    • parādu atgūšanai un piedziņai; – mājaslapu un mobilo aplikāciju uzturēšanai un darbības uzlabošanai;
  • biznesa plānošanai un analītikai:
    • statistikai un biznesa analīzei;
    • plānošanai un uzskaitei;
    • atskaišu sagatavošanai;
    • Klientu aptauju veikšanai;
      • citos specifiskos nolūkos, par kuriem Klients tiek informēts brīdī, kad viņš sniedz attiecīgus datus Pārzinim.

Pārzinis apstrādā Klienta personas datus, balstoties uz šādiem tiesiskajiem pamatiem:

  • līguma noslēgšanai un izpildei – lai noslēgtu līgumu pēc Klienta pieteikuma un nodrošinātu tā izpildi;
  • normatīvo aktu izpildei – lai izpildītu Pārzinim saistošos ārējos normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;
  • saskaņā ar Klienta – datu subjekta piekrišanu;
  • likumīgās (leģitīmās) interesēs – lai realizētu no Pārziņa un Klienta starpā pastāvošajām saistībām vai noslēgtā līguma, vai likuma izrietošas Pārziņa leģitīmās (likumīgās) intereses.

Pārziņa likumīgās (leģitīmās) intereses ir:

  • veikt komercdarbību;
  • sniegt pakalpojumus;
  • pārbaudīt Klienta identitāti pirms līguma noslēgšanas;
  • nodrošināt līguma saistību izpildi;
  • saglabāt Klientu pieteikumus un iesniegumus par pakalpojumu sniegšanu, citus pieteikumus un iesniegumus, piezīmes par tiem, t.sk., kas veikti mutiski, zvanot, interneta mājas lapās;
  • analizēt Pārziņa mājaslapu, interneta vietņu un mobilo lietojumu darbību, izstrādāt un ieviest to uzlabojumus;
  • veikt darbības Klientu noturēšanai;
  • segmentēt klientu datu bāzi pakalpojumu efektīvākai nodrošināšanai;
  • izstrādāt un attīstīt pakalpojumus;
  • reklamēt savus pakalpojumus, nosūtot komerciālus paziņojumus;
  • nosūtīt citus ziņojumus par līguma izpildes gaitu un līguma izpildei būtiskiem notikumiem, kā arī veikt Klientu aptaujas par pakalpojumiem un to lietošanas pieredzi;
  • nodrošināt efektīvus Pārziņa uzņēmuma pārvaldības procesus;
  • nodrošināt un uzlabot pakalpojumu kvalitāti;
  • administrēt maksājumus;
  • administrēt neveiktus maksājumus;
  • vērsties valsts pārvaldes un operatīvās darbības iestādēs un tiesā savu tiesisko interešu aizsardzībai;
    • informēt sabiedrību par savu darbību.

Personas datu apstrāde:

  • Pārzinis apstrādā Klienta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un Pārzinim saprātīgi pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus.
  • Pārziņa sadarbības partneri un Pārziņa grupas uzņēmumi personas datu apstrādātāja statusā nodrošinās personas datu apstrādes un aizsardzības prasību izpildi saskaņā ar Pārziņa prasībām un tiesību aktiem, un neizmantos personas datus citos nolūkos, kā tikai ar Klientu noslēgtā līguma saistību izpildei Pārziņa uzdevumā.

Personas datu aizsardzība un glabāšāna:

  • -Pārzinis aizsargā Klienta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un Pārzinim saprātīgi pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus.
  • Personas datu apstrādes laiks ir neierobežots. Lietotājs var jebkurā brīdī atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei, nosūtot Pārzinim paziņojumu uz e -pasta adresi pfsinfo.latvia@gmail.com, atzīmējot “piekrišanas atsaukšanu personas datu apstrādei”.
  • Piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes, kuras veiktas tajā laikā, kad Klienta piekrišana bija spēkā. Atsaucot piekrišanu, nevar tikt pārtraukta datu apstrāde, kuru veic, pamatojoties uz citiem tiesiskajiem pamatiem.

Trešo valsti subjektu piekļuve personas datiem:

  • Atsevišķos gadījumos, ievērojot normatīvo aktu prasības, Pārziņa rīcībā esošajiem personu datiem piekļūst trešajās valstīs (tas ir, valstīs ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas) esošie pakalpojumu nodrošinātāji (Regulas izpratnē – nosūtīšana uz trešajām valstīm) datu apstrādātāja statusā.
  • Šādos gadījumos Pārzinis nodrošina normatīvajos aktos noteiktās procedūras personas datu apstrādes un aizsardzības līmeņa, kas līdzvērtīgs ar Regulu noteiktajam, nodrošināšanai.

Dati, kuri apstrāde izriet no Klienta līgumsaistībām ar Pārzini:

Klients, parakstot līgumu par pakalpojuma saņemšanu, nodod Pārzinim šādu informāciju un dokumentus, kas satur Klienta un ar to saistīto citu datu subjektu personas datus:

  • studenta pases un/vai personas apliecības kopija;
  • kontaktinformācija: pilna deklarētā un faktiskā dzīvesvietas adrese (ja tās atšķiras), e-pasts, kontakttālrunis;
  • viena vecāka vai aizbildņa kontaktinformācija: dzīvesvietas adrese, e-pasts, kontakttālrunis;
  • vecāka vai aizbildņa vārds, uzvārds, personas kods, ja līgumu paraksta vecāks vai aizbildnis;
  • pases formāta fotogrāfijas;
  • pamatizglītības iegūšanu apliecinošu dokumentu kopijas;
  • dokumentu, kas apliecina iegūtās izglītības līmeni un mācību sekmes par pēdējiem trīs gadiem, kopijas;
  • dokumentu kopijas par iegūto (pabeigto) papildus izglītību (piemēram: valodu kursiem, mūzikas skolas apmeklējumu u.c.);
  • apmeklēto skolu un citu mācību iestāžu (no 1. līdz 12. klasei vai līdzšinējam izglītības līmenim) uzskaitījums un laiks;
  • informācija par darba pieredzi/CV;
  • radošais portfolio;
  • rekomendācijas no pasniedzējiem, kurās norādīts pasniedzēja pilns vārds un uzvārds, darba vieta un amats, adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese;
  • motivācijas vēstules;
  • TOEFL, SAT vai jebkura cita svešvalodas starptautiskā eksāmena sertifikāta kopija, ja tāds kārtots;
  • aizbildniecības dokumentu kopijas (ja Klients atrodas aizbildniecībā);
  • dokumentu, kas apliecina piesaistīšanu izvēlētā izglītības iestādē, kopijas;
  • pieejas dati elektroniskajām platformām, kas ir saistītas ar iestāšanās procedūrām ārzemju izglītības iestādēs un finansējuma iegūšanu tajās;
  • medicīnisko izrakstu par veselības stāvokli kopijas, ja tādas pieprasa Klienta izvēlētās izglītības iestādes.
  • potēšanas pases kopija;
  • EVAK kartes un/vai citu apdrošināšanas dokumentu kopijas;
  • informācija un dokumentu kopijas, ko pieprasa imigrācijas dienesti studentu vizu noformēšanai;
  • maksājumus apstiprinošu dokumentu kopijas;
    • Klients apliecina un garantē, ka minētie dati ir iegūti likumīgi, tie ir pilnīgi un aktuāli, un Klientam ir pienākums nekavējoties informēt Pārzini par izmaiņām datos.

Citi noteikumi:

Pārzinim ir tiesības veikt papildinājumus Politikā, padarot pieejamu Klientam tās aktuālo versiju Pārziņa  mājaslapā.